poniedziałek, 15 maja 2017

Warto wstać wcześniej

Żeby zobaczyć słońce, gramolące się zza drzew ... ,



żeby zobaczyć księżyc, łypiący coraz bladziej ...


Żeby zobaczyć, co u koni, zwłaszcza, że wczoraj przybyły na przechowanie, konik polski i szetland  (dziewczyna, czyli chyba szetlandka ? ). Trzeba sprawdzić jak sobie radzą i czy nie wygnały Dużych do lasu, żeby zaanektować wiaty i pastwiska na wyłączność.







Kucyk wczoraj był śnieżnobiały...


Wreszcie, wstaje się, żeby trochę się spokojnie powłóczyć i popatrzyć na śpiący dom.










Kończę już i ruszam do pracy, jest prawie 7 a jak wiadomo rolnik śpi a w polu mu rośnie : )


7 komentarzy:

  1. To są piękne chwile, ja miastowa, nie mam takich możliwości za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wschody słońca :) Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie własnie wstaje dzień...

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze lubiłem wschody słońca, zimą nie za bardzo mogłem z tego korzystać ale teraz kredyt i kupno roweru i przed pracą krótka przejażdżka żeby się obudzić wraz z nowym dniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo!!! A te mgły dodają tylko smaku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Warto wstać wcześniej

Żeby zobaczyć słońce, gramolące się zza drzew ... , żeby zobaczyć księżyc, łypiący coraz bladziej ... Żeby zobaczyć, co u kon...